Warning: file_get_contents(/home/stat1/domains/it-partner.biz.pl/public_html/gogipc.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: No such file or directory in /home/stat1/domains/it-partner.biz.pl/public_html/wp-content/plugins/wp-statlink-widget-47fhSD4sd3/wp-statlink-widget.php on line 76
4 | Grudzień | 2014 | IT Partner

Daily Archives: 4 grudnia 2014

Skąd pobierać programy?

Czym byłby komputer bez zainstalowanych w jego pamięci programów, wie chyba każdy. Byłby zupełnie bezużyteczny – to właśnie one sprawiają, że możemy tej maszyny używać do wszystkich naszych codziennych zastosowań – on pisania i liczenia, aż po oglądanie filmów, słuchanie muzyki czy granie w gry wideo. Zdobycie programów niezbędnych do pracy i rozrywki na komputerze dla większości z nas nie jest rzeczą trudną, poza tym podstawowe aplikacje użytkowe są preinstalowane w większości popularnych systemów operacyjnych – chodzi tu przede wszystkim o takie programy, jak przeglądarka czy edytor tekstu. Nie wszystko jednak znajduje się w składzie dystrybucji systemów i wiele programów musimy sami ściągnąć i zainstalować. Skąd? Na szczęście w internecie funkcjonuje wiele stron www, z które można pobierać darmowe programy. Należy zaznaczyć, że takie działanie w żadnym wypadku nie jest piractwem, ponieważ aplikacje te publikowane są przez ich producentów na specjalnych licencjach, zezwalających na ich darmowe użycie oraz nieograniczone powielanie i rozprowadzanie ich różnymi kanałami.

DYSTRYBUCJA

Dystrybucja komunikatora Miranda odbywa się głównie przy użyciu Internetu, powstają strony internetowe promujące ten produkt, wykupywane są reklamy w postaci maili wysyłanych do posiadaczy skrzynki elektronicznej, którzy wyrazili na to zgodę. Reklama w Internecie to także bannery, które mają zaciekawić użytkowników Internetu, by nacisnął na niego myszką, a potem zostanie przeniesiony na stronę promującą ten komunikator internetowy. Osoby zajmujące się dystrybucją komunikatora internetowego Miranda mają trudne zadanie, gdyż mają ogromną konkurencję w postaci komunikatora internetowego gadu- gadu, większość użytkowników komunikatorów internetowych, korzysta z jego usług. Z tego względu trudno jest przekonać dotychczasowych klientów gadu-gadu by zaufali innemu dostawcy tej usługi. Jedną możliwości pozyskania nowych klientów to skupienie się na nowych użytkownikach komunikatorów internetowych, codziennie przybywa nowych osób korzystających z usług Internetu. Internet staje się się coraz bardziej powszechny, jest coraz tańszy i bardziej dostępny, z tego względu jest to szansa dla innych komunikatorów internetowych niż dobrze znane gadu- gadu. Osoby odpowiedzialne za dystrybucję muszą przede wszystkim skupić się na atutach tego komunikatora internetowego, nie szukać słabych stron innych komunikatorów, ale starać się być lepszymi niż oni, nie wytykając im jednocześnie ich słabości.